Recollida de signatures per l'habitatge

Les enquestes que apareixen en els mitjans de comunicació reflecteixen que un dels temes que més preocupa a la societat catalana és l’encariment desmesurat del preu de l’habitatge i les dificultats que tenen diferents col.lectius ( joves, famílies i persones amb rendes baixes, pensionistes, persones immigrades...) per a poder-hi accedir.

Tal i com recull l’artícle 25 de la Declaració Universal dels Drets humans, l’artícle 47 de la imposada Constitució Espanyola així com nombroses disposicions legislatives en l’àmbit internacional i/o estatal, l’habitatge és un dret humà bàsic i com tal no pot ser objecte d’especulació i mercadeig. La realitat de la situació s’encarrega de desmentir totes les declaracions de bones intencions.

D’altra banda, l’actual política desenfrenada d’especulació immobiliària està hipotecant grans extensions de territori sense ser objecte d’una acurada gestió i protecció.

Davant d’aquesta realitat la CUP de Girona aposta per mobilitzar-se en defensa del dret a l’habitatge i per una gestió assenyada del planejament urbanístic que tingui en compte les persones i el medi natural. Considerem que l’administració no pot continuar amb aquesta política de permissivitat davant dels excessos dels promotors inmobiliaris. En aquest cas l’Ajuntament de Girona ha d’intervenir per tal de regular una situació que dia rera dia pren dimensions insostenibles.

Per aquest motiu demanem el teu suport. Volem exigir a l’Ajuntament de Girona que engegui polítiques agoserades per a facilitar l’accés a l’habitatge al conjunt de gironins i gironines. La CUP-Girona demanem a l’Ajuntament que assumeixi la seva responsabilitat en un afer tant important com és aquest.

Podras firmar als següents establiments:

Partisano, Casal Independentista El Forn, Llibreria Les Voltes, Adac, UDG, La Màquia, Centre L’Estació, Alberg de joventut, Ateneu 24 de Juny, Cafè La Llibreria.