El músic i ex-cantant de Brams,al Casal Independentista El Forn

Dissabte 17 de febrer, a partir de les 4 de la tarda la CUP de Girona organitza un debat sobre cultura ,llengua, nació i model cultural que volem a la ciutat de Girona.

L'acte s'enmarca dins del cicle" Punts de Trobada per a la Participació Ciutadana" espais de debat i reflexió entorn a diferents temàtiques d'interès pels gironins i gironines.

La CUP de Girona organitza un seguit de debats que, sota el nom de Punts de Trobada, pretenen ser una eina pràctica de participació ciutadana. Oberts a tothom, en cada Punt de Trobada s'abordaran diversos aspectes d'un tema en concret per tal de recollir les aportacions i les conclusions més interessants i innovadores al programa electoral. Els Punts de Trobada també pretenen ser una eina de formació col·lectiva, on totes i tots puguem aprendre del coneixement dels altres sobre la matèria, tant de les persones que treballen directament en el camp que s’abordarà com de les que hi tenen una relació més indirecta.

Amb els Punts de Trobada la CUP de Girona pretén endegar una dinàmica de participació ciutadana que vagi més enllà de la retòrica. Primer, participació ciutadana en l'elaboració del programa electoral i, després del 27 de maig, participació ciutadana en les tasques de la política municipal.

Aquests debats ciutadans començaran amb una breu exposició sobre el treball realitzat per la comissió pertinent. Posteriorment, dues o tres persones que estan treballant en el camp que es tracti ens faran una breu exposició de les seves opinions i propostes, i a partir d'uns guions de debat, s'iniciarà la discussió, que quedarà recollida en un seguit de propostes que també es faran públiques després de la trobada.

En aquests Punts de Trobada hi pot assistir tothom qui ho desitgi. Esperem que aquesta sigui una proposta que engresqui a tothom a venir i dir-hi la seva. Tots i totes som necessàries per construir una Girona millor.