La CUP de girona va presentar les 10 persones que encapçalaran la llista a les Municipals

El portaveu Jordi Navarro va definir la llista com a «oberta, plural i de compromís» amb la incorporació de gironins/es de diverses procedències i trajectòries professionals amb inquietuds socials, nacionals i culturals. Posteriorment va presentar les principals preocupacions de la seva candidatura, al voltant de les quals girarà el seu programa, en què destaquen elements de caire social com l'especulació, la degradació de l'entorn, la llengua i la cultura, la cohesió social, la joventut o la sostenibilitat energètica, entre altres factors.

En els propers dies s'acabarà de tancar la llista en que de moment està confirmada la presència Alícia Martínez (membre d'Orella Activa), Jaume Gratacós (ex-cantant de Tipuaixí), Joana Martí (vinculada al món de la cultura) Eloi Sala (escriptor guardonat amb el premi Ciutat d'Alzira) o Felip Gironès (membre de Fal·lera Gironina) Per la seva banda, la número 2 de la llista Anna Pujolàs, va reivindicar la necessitat de treballar a Girona per garantir la cohesió social, tot incidint en àmbits com el dret a l'habitatge, l'educació i la ocupació estable i de qualitat.

També va destacar la necessitat d'enfortir a Girona la partic ipació o potenciar des de la transversalitat les polítiques de jovent. La CUP es presentarà a aquestes eleccions amb el suport de la formació ecologista Els Verds-Alternativa Verda.El seu portaveu Santi Vilanova va mostrar el seu suport a la CUP i va destacar l'acord establert entre la seva formació i la CUP, assenyalant que «no és una coalició, és un inici de diàleg» i elogiant la posició de la CUP en qüestions ambientals i catalanistes.

Els deu primers noms de la llista:

1. Jordi Navarro:Conserge CEIP Montjuic, estudiant de Geografia i

ecologista, viu a Fontajau.

2. Anna Pujolàs: Mestre de Can Gibert del Pla, viu al barri de Sant Pau.

3. Guillem Terradas: Treballador municipal, històric de

l'independentisme, viu al barri de la Devesa.

4. Maria Laffitte: militant de Els Verds-Alternativa Verda, viu al barri vell.

5. B. de Montserrat: Estudiant de Ciències Polítiques, monitor del Cau

i militant de Maulets.

6. Anna Carabús: Estudiant d'Enginyeria Tècnica Agrícola i pagesa.

7. Joan Daunis: Treballador del Hospital Trueta, sindicalista i històric

de l'independentisme.

8. Mireia Fillol: Estudiant de biologia i militant del SEPC.

9. Karim Sabni El Garraf: sindicalista.

10. Txell Brun: Treballadora social.

11.