Llista electoral Cup de Girona municipals 2007

1.Jordi Navarro i Morera. 35 anys. Viu al barri de Fontajau. Actualment realitza els estudis de Geografia a la Universitat de Girona i treballa com a conserge en una escola pública de Girona. Ha militat i participat en diferents col·lectius de caràcter ecologista i en defensa del medi ambient. També ha estat membre de diferents campanyes en defensa del català. És militant de la CUP i soci del Casal Independentista el Forn.

2.Anna Pujolàs i Vilar. 25 Anys. Veïna del barri de Sant Pau. Diplomada en Magisteri d'Educació Especial. Llicenciada en Antropologia Social i Cultural. Treballa de mestra en una escola pública de Girona, al barri de Can Gibert del Pla. Ha fet de monitora en diversos casals d'estiu públics, al MIJAC i al Centre Obert de Santa Eugènia. Ha estat militant del SEPC.

3.Guillem Terradas i Batlle. 35 Anys. Empleat municipal de l'Ajuntament de Girona. Fundador de l'organitació juvenil Maulets. Viu al barri de la Devesa. Actualment és soci del Casal Independentista el forn i militant de la CUP.

4.Maria Laffitte i Masjoan. Música, cantautora, trobadora, ecologista d'Alternativa Verda,vice-presidenta del "Dia de la Terra", viu al call de Girona.

5.Biel de Montserrat i Valls. 20 anys. Estudiant de Ciències Polítiques i resident al barri de l'Eixample. Militant de Maulets, soci del Casal Independentista El Forn i membre de l'Assemblea de Joves de Girona. També és senador de l'àmbit polític al Senat dels Joves de Girona i membre de l'Agrupament Escolta i Guia de Vista Alegre.

6.Anna Carabús i Flores.
22 anys. Estudiant d'enginyeria tècnica agrícola. Sòcia cooperativista de xai lletó ripollès, monitora d'esquí alpí. Becària de la UdG, amb una beca especialitzada en el sector de producció porcina.Actualment treballa de mestra de català per a nouvinguts i va col·laborar activament en la campanya contra Bracons.

7.Joan Daunis i Pijoan. 60 anys . És treballador de l'Administració Pública i sindicalista (CATAC-CTS). Militant històric de l'Esquerra Independentista (PSAN i CUP) i membre de la Comissió Lingüística de l'Ateneu d'Acció Cultural (ADAC).

8.Mireia Fillol i Homs. 24 anys. Estudiant de 2n cicle de la llicenciatura de Biologia. Treballa com a educadora ambiental. Actualment és portaveu del nucli SEPC-Girona.

9.Karim Sabni el Garraf. Nascut el 19/03/1979 a Tetouan, Marroc. Dos anys d'estudis de física - química i tècnic d'Arquitectura i Urbanisme, Ex-jugador de basket professional al Marroc. És el responsable del departament d’immigració AMIC-UGTcomarques gironines. Voluntariat: coordinador del Gramc-Banyoles.

10.Meritxell Brun i Funalleras, viu al barri de Sant Narcís. Treballa d'auxiliar d'infermeria al psiquiàtric al Parc hospitalari de Salt. Estudia treball social.

11.Josep López i Jovani. 29 anys. Diplomat en Enginyeria Tècnica Agrícola. Treballa de Tècnic superior en Riscos laborals. Membre de la colla castellera dels Marrecs de Salt i percussionista. Viu al barri de Can Gibert del Pla.

12.Alícia Martínez i Ribas. 32 anys. Llicenciada en psicologia. És periodista i està vinculada a diferents moviments culturals gironins de caràcter musical entre els quals Orella Activa.

13.Jaume Gratacós i Grau. 36 anys Estudiant d'Educació social. Cantant, ha format part del grup Tipuaixí, actualment a la Tosca Brava i membre de l'associació cultural Orella Activa. Viu a l'Eixample gironí.

14.Joana Marti i Barcelona.30 anys.És pedagoga.Actualment cursa magisteri musical.Treballa de professora de teatre a diverses escoles públiques.Relacionada amb el grup de teatre Bambolina d'Anglès i amb l'escola municipal de música de Girona entre d'altres entitats.

15.Xavier Navarro i Morera, té 30 anys.Treballa de jardiner. Viu al barri de Santa Eugènia.Ha estat membre de Maulets i actualment és soci del Casal el Forn i de la Cup de Girona.

16.Xevi Vilardell i Clos. Té 37 anys i treballa de bomber. Té estudis de Geografia. Cap de la secció d'esquí del GEiEG i soci d'una empresa d'informàtica.És pare d'una nena i un nen de 2 i 5 anys i gran aficionat a la munyanya.

17.M. Carme Serrat i Serra. Té 51 anys. Treballa d'administrativa i viu a Girona des de 1987. Actualment resideix a Fornells de la Selva.

18.Antoni Rico i Garcia. 27 anys. Veí del barri de Sant Pau. És llicenciat en Història Contemporània i Antropologia Social. Actualment realitza el doctorat d'història a la UdG .A nivell polític ha estat membre de l'Executiva Nacional de Maulets i també ha militat al sindicat estudiantil SEPC a diferents universitats catalanes.

19.Felip Gironès i González, té 56 anys. Ha participat i col·laborat en diferents col·lectius culturals de caràcter popular de Girona. Actualment és membre de la Fal·lera Gironina.

20.Maria Lloveras i Castelló. 54 anys. Gironina, ecologista independent. Treballa com a metgessa homeòpata.

21.Eloi Sala i Vila. 30 anys. Dissenyador gràfic cursat a l'Escola de Belles Arts d'Olot i ex-militant de Maulets. En l'actualitat compagina l'escriptura amb la pintura. Ha guanyat alguns concursos de narrativa. Guanyador del premi de novel.la Ciutat d'Alzira l'any 2005 publicada a través de l'editorial Bromera sota el títol de "Viatge a contrallum"2.

22.Rosella Tormo Garcia. Té 27 anys. Estudiant de Magisteri a la UdG. Ha col·laborat en projectes d’aprenentatge de llengua catalana per a persones nouvingudes i adultes. Ha estat membre de la colla castellera “La Muixeranga” d’Algemesí al País Valencià.

23.Marc Clarió i Herranz, 31 anys. Casat i amb dos filles, viu al barri de Santa Eugènia . Treballa com operari en una empresa d'aigües potables. Actualment és militant de la Cup de Girona.

24.Maria Dolors Fabregó i Barnet. 56 anys. Diplomada en Infermeria. Treballadora de l'Institut Català de la Salut ICS. És membre de la Comissió Lingüística de l'Ateneu D'Acció Cultural (ADAC).

25.Antoni Lecha i Berges. 64 anys. Viu a l'Eixample. Enginyer Industrial. Treballa en l'Administració Pública Local. Delegat de Seguretat i Salut Laboral del sindicat COS. Militant històric de l'Esquerra Independentista(MDT i CUP).

26.Marta Geli i Cané. Té 32 anys. Llicenciada en Filologia Catalana i en Filologia Hispànica a la UDG. Actualment, des del març del 2007, professora d’ensenyament secundari de l’especialitat de llengua catalana i literatura a instituts de secundària de la delegació territorial del Vallès Occidental (Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya).

27.Joan Pujolàs i Vilar, té 23 anys. Actualment viu al barri de Sant Narcís i treballa al barri de Santa Eugènia al Centre Obert del barri com a Educador Social. És militant de Maulets i membre del JAG.

28.Marçal Terrades i Planadevall, 22 anys. Veí del Barri Vell de Girona. Investigador i Llicenciat en Ciències Polítiques i de l'Administració per l'Universitat Autònoma de Barcelona, especialitzat en el camp de l'Anàlisi Política. Lligat a l'escoltisme de la ciutat durant molts anys, i amb la militància a l'organització juvenil Maulets.

29.Lluís Sales i Favà. 24 anys. Viu al barri de Sant Pau. Militant de l'organització antirepressiva Alerta Solidària. Llicenciat en Història. Treballa de comercial.

30.Marta Borrell i Pascual. Té 30 anys i treballa com a infermera a l'Hospital Trueta de Girona. Estudia psicologia per la UOC. Actualment participa en l'experiència de "VOLUNTARIS PER LA LLENGUA" que es porta des de Consorci de Normalització Lingüística de Salt.

31.Cris Sibina i Nogué, té 30 anys. És directora de l'escola taller de Cassà de la Selva. Té estudis en el camp de la restauració i la pintura decorativa. És mare d'una nena i un nen de 2 i 5 anys.

32.Elisabet Punset i Pagès, 19 anys. Estudiant de 2n curs de la llicenciatura de Biologia a la UdG. Militant del SEPC amb el càrrec de coordinadora del nucli de Girona. Treballa d'administrativa en una explotació d'àrids.

33.Ion Koldo Olea i Lahuerta. Nascut a Pasai Antxo (Guipúzkoa) el 18-06-1966.Treballa desde els 18 anys a Telefònica com a Operador Tècnic.Desde els 15 anys està vinculat amb el fútbol base com a entrenador. A Girona ha entrenat a clubs com: Bons Aires, Girona C.F., Blanes. Té el títol d'entrenador de fútbol regional i futbol base.

34.Natxo Morera de la Vall Anton. 34 anys. Llicenciat en traducció i interpretació. És traductor d'UNICEF i del segell discogràfic Propaganda pel Fet. És regidor d'escenari i productor tècnic a les Fires de Girona i d'Orella Activa. També és membre de l'equip tècnic de KOP a la gira "Nostrat" l'any 2007 i road manager dels grups Obrint Pas, Banda Bassotti i Betagarri.

35.Bernat Pèlach i Saget, Estudiant de 4t de Matemàtiques, membre de claustre i de la comissió permanent del Consell de l'Alumnat de la Universitat de Barcelona, militant i membre del Secretariat Nacional del SEPC.Exportaveu de la Plataforma en Defensa de la Universitat Pública (PMDUP).Militant de Maulets.