La CUP s'oposa al desallotjament del bloc de la PAH a Salt

La nova data per al desallotjament és el proper dimecres 27 de novembre. La PAH ha convocat tothom dimarts 26 al vespre al mateix bloc

La CUP de Girona ha mostrat el seu rebuig a la decisió de fixar una nova data per desallotjament del bloc de l'Obra Social de la PAH a Salt, que està previst pel proper dimecres 27 de novembre. La formació ha criticat que s'hagi reprès l'ordre de desallotjament sense que abans s'hagi arribat a un acord entre la PAH, la SAREB i les diferents administracions, i ha reclamat que, com a mínim, s'ajorni l'ordre de desallotjament mentre no s'hagi assolit una entesa.

Així, la CUP ha tornat a mostrar el seu suport a les famílies del bloc i la mateixa PAH, i ha carregat contra els ajuntaments de Girona i Salt i la Generalitat per la poca iniciativa que han mostrat a l'hora de pressionar la SAREB i emprendre accions polítiques per solucionar la situació. Finalment, La CUP ha fet una crida a la mobilització ciutadana en suport a les famílies del bloc, i ha anunciat que participarà en la convocatòria anunciada aquest matí per la PAH de cares al dimarts 26 a la nit al mateix bloc.