Concentració urgent de suport als inculpats per l'acció contra la MAT a Fellines

El regidor i portaveu de la CUP Jordi Navarro, entre les sis persones que han estat citades a declarar

Demà dilluns a les 10 del matí s'ha convocat, al costat de la comissaria dels mossos a Vista Alegre (Girona), una concentració urgent de suport a les sis persones que han estat inculpades per haver participat en l'acció contra la MAT duta a terme a Fellines a principis del mes de gener. Entre les persones que han estat citades a declarar hi ha el regidor i portaveu de la CUP a Jordi Navarro. A més de la CUP, convoquen la concentració la plataforma No a la MAT, l'Assemblea No a la MAT Girona, Alerta Solidària, Grup Antirepressiu de Girona i la CGT.

En un article al seu blog (llegiu-lo), Jordi Navarro ha exposat els motius pels quals fa anys que tant la CUP com ell personalment estan implicats en la lluita contra la MAT i per un canvi de model energètic, i ha denunciat un cop més l'oligopoli elèctric, el sistema de portes giratòries, la destrucció del territori i el risc de la salut, entre d'altres qüestions, que comporta l'actual sistema de producció i distribució energètica. Navarro també reivindica l'acció de Fellines com un acte original i pacífic, i fa una crida a participar en la concentració.

Suport a la consulta popular sobre la MAT a la Selva

La CUP ha aprofitat per donar suport, un cop més, a la consulta popular que ha organitzat la plataforma No a la MAT de la Selva avui diumenge a Santa Coloma de Farners, Sils i Riudarenes, amb el suport de diverses institucions i associacions locals. El diputat Quim Arrufat s'ha desplaçat a la capital de la Selva per participar-hi i mostrar l'adhesió de la formació a la iniciativa.