La CUP crida a la mobilització en motiu del Primer de Maig

La formació anima la societat gironina a sortir al carrer en defensa dels drets socials i laborals i per reclamar un canvi de model econòmic

Un any més la CUP de Girona ha fet una crida a la mobilització popular en motiu de l’1 de maig, Dia Internacional de les Treballadores i els Treballdors. La jornada començarà a 2/4 d’11 la CUP amb l’acte organitzat pels sindicats IAC i COS davant la Cambra de Comerç, que consistirà en un esmorzar popular i una acció contra els abusos patronals i financers.

Igualment, la formació anima la societat gironina a participar en les mobilitzacions del Primer de Maig que tindran lloc a la ciutat a partir de les 12h. El portaveu gironí de la CUP ha reivindicat “la necessitat de sortir al carrer en defensa dels drets socials i laborals i per reclamar un canvi de model econòmic en clau ètica i democràtica”.

D’altra banda, aquest matí la CUP ha participat en la concentració que s’ha realitzat davant l’Oficina de Treball de Girona, convocada sota el lema “Prou d'atur i precarietat. No a la privatització del servei d'ocupació”, amb el suport de diversos sindicats com la IAC o la CGT.  La CUP s’ha mostrat totalment contrària a la privatització del SOC, i ha criticat que es pretengui fer negoci amb la gestió de d'atur que es pateix al país”.