La CUP crida a participar en el Multireferèndum malgrat la prohibició de la Junta Electoral Central

La formació ha mostrat un cop més el suport a la iniciativa, i ha animat la societat gironina a anar a votar en alguna de les 21 meses que s'han organitzat a les comarques gironines

La CUP de Girona ha fet una crida a participar al Multireferèndum, que aquest diumenge ha convocat la jornada central de votacions, coincidint amb les eleccions europees. La formació ha mostrat una vegada més el seu suport a la iniciativa, i ha animat els seus impulsors a tirar-la endavant malgrat la prohibició de la Junta Electoral Central (JEC). A les comarques gironines s'han organitzat 21 meses de votació, que poden consultar-se al web http://www.multireferendum.cat

El Multireferèndum és en una convocatòria ciutadana per decidir sobre diferents qüestions d'interès públic. Els col·lectius que la promouen, entre els quals hi ha la CUP, volen que s’expressi la voluntat popular de forma directa i determinant sobre problemàtiques aturades a les institucions o sobre les quals no es deixa decidir la població. Les preguntes plantejades giren al voltant de qüestions com ara l'ús de trangènics, el pagament del deute il·legítim, el control democràtic de l'energia, el funcionament de les ILPs o la MAT.