Ple extraordinari de suport al 9-N i concentració a la plaça del Vi

Avui divendres a les 19h s’ha convocat una concentració a la plaça del Vi per donar suport al ple extraordinari que s’ha convocat per adherir-se a la convocatòria la consulta

Aquest vespre se celebrarà a Girona un ple extraordinari per donar suport a la consulta del 9-N i oferir la col·laboració de l’Ajuntament de Girona per garantir-ne la celebració. Paral·lelament, s’ha convocat una concentració a les 19h a la plaça del Vi en defensa de la consulta i per mostrar el suport a la moció que avui aprovarà una àmplia majoria del plenari.

La CUP ha fet una crida a la societat gironina perquè secundi la convocatòria, i ha reiterat la necessitat d’una mobilització massiva i persistent al carrer, per tal de garantir la celebració de la consulta i l’avenç del procés independentista. Així, la CUP també ha animat la gent a participar en les concentracions en defensa de la consulta que cada diumenge convoca la Xarxa pels Drets Socials a la plaça St. Agustí (Independència).

Mobilitzacions si el TC suspèn la consulta

D’altra banda, la CUP ha fet una crida a concentrar-se a les 20h a la plaça del Vi el dia que el TC suspengui la consulta del 9-N, sumant-se així a d’altres col·lectius que estan promovent mobilitzacions en aquest mateix sentit. Després de la concentració es proposa avançar en manifestació fins la subdelegació del govern espanyol per mostrar el rebuig a la suspensió.