Els regidors de la CUP de Girona es fan voluntaris del 9-N

La formació tramet una llista de demandes a l’alcalde Puigdemont per garantir el desplegament logístic i informatiu del 9-N a la ciutat, i reclama que la consulta tiri endavant malgrat la previsible impugnació de l’Estat espanyol

Els regidors de la CUP a Girona Jordi Navarro i Anna Pujolàs s’han inscrit com a voluntaris per col·laborar en la celebració del 9-N. D’aquesta manera, la formació ha escenificat el seu suport a una convocatòria “que s’ha de convertir en un tsunami democràtic a favor de la independència que desbordi l’Estat espanyol i les mateixes elits catalanes”.

Igualment, la CUP ha fet arribar a l’alcalde Puigdemont una llista de demandes per tal de garantir el desplegament logístic i informatiu del 9-N a la ciutat i assolir l’èxit de la convocatòria. Igualment, el regidor Jordi Navarro ha reclamat a l’alcalde que mantingui el suport al 9-N davant d’una previsible impugnació del procés participatiu per part de l’Estat espanyol.

Aquesta és la llista de peticions de la CUP tramesa a l’equip de govern gironí:

1) Traslladar i facilitar a la Generalitat de Catalunya el màxim d'espais municipals disponibles per a poder realitzar les votacions i garantir l'èxit de participació.

2) Instal·lar cartelleres o altres elements que facilitin el desenvolupament i visualització de la campanya per tal que partits i entitats puguin manifestar del seu posicionament.

3) Realitzar una campanya pública deliberativa i de debat entorn els diferents posicionaments respecte a la pregunta de la consulta.

4) Iniciar immediatament la difusió de la campanya institucional (a través de publicitat als mitjans locals i a la via pública) i fer una crida a la participació de la població.

5) Fer arribar informació a tots els domicilis sobre qui té dret a votar i on seran els llocs de votació.

6) Crear punts d’atenció ciutadana als centres cívics i al mateix ajuntament per informar la ciutadania del procés participatiu del 9-N.

7) Ubicar en un espai visible de la façana de l'Ajuntament i als accessos de la ciutat pancartes fent una crida a la població a participar de la consulta del 9N.

8) Garantir el transport per la gent que ho requereixi fins als punts de votació, especialment en barris allunyats dels centres on es podrà votar.

9) Constituir una comissió tècnics de grups municipals per fer un seguiment periòdic del desplegament de l’operatiu logístic i de difusió de la campanya del 9-N.