La CUP de Girona fa una darrera crida a participar al 9-N

La formació anima la societat gironina a acudir massivament a les urnes perquè el 9-N 'desbordi democràticament' l'estat espanyol i les elits catalanes

La CUP de Girona ha fet una darrera crida a participar al 9-N, quan falten 24 hores perquè s'obrin els punts de votació arreu de Catalunya. La formació ha animat la societat gironina a acudir massivament a les urnes perque el 9-N esdevingui una nova demostració de força del poble català enfront les imposicions i prohibicions de l'Estat espanyol i qualsevol intent de pacte per part de les elits catalanes.

Segons la CUP, 'és importantíssim que del 9-N en surti un nou mandat popular que permeti fer efectiva la ruptura democràtica amb l'estat espanyol i l'inici d'un procés constituent. La formació també ha destacat el coratge i la determinació demostrada pel moviment popular durant els darrers anys, i ha reafirmat que l'activació i la mobilització popular són l'autèntic motor i l'única garantia d'èxit del procés independentista.

La CUP recorda que tota la informació relativa al 9-N i als punts de votació es pot consultar en aquest web.