Actes pel 28 de Juny, dia internacional per l'Alliberament LGTB, a Girona

La Comissió Unitària 28 de Juny de Girona, formada pel GLG, el FAG C i el JAG, i que compta amb la col·laboració de la CUP de Girona i les altres organitzacions i sectorials de l'Esquerra Independentista de Girona (entre altres entitats i col·lectius), ja ha enllestit el cartell dels actes per la diada del 28 de juny 2007 de Girona:

28 DE JUNY GIRONA 2007

Dia internacional per l'alliberament lèsbic, gai, transsexual i bisexual. Genera't, construeix-te sense transfòbia.

21 de juny

Curts a la fresca: mostra de curts sobre la violència contra les dones, a les 21h a les escales de fora de La Màquia (c/ Vern, 15-17).Organitza: Centre Social La Màquia.

22 de juny

Xerrada "Història de l'homofòbia" a les 20h al local d'EUiA (ronda Pedret, 10-12). Organitza: EUiA.

27 de juny

Cine-fòrum sobre transsexualitat amb el film "Hedwig and the Angry Inch" a les 20:30h al Casal Independentista El Forn (c/ del Carme, 207).

29 de juny

MANIFESTACIÓ a les 20h al Pont de Pedra de Girona

FESTA PER L'ALLIBERAMENT amb ANTIHEROIS, dj CIRERA i SOMNI DE PINTURA (dansa contemporània) a les 23h al Centre Cultural La Mercè de Girona. Entrada + xapa: 5 euros.

ORGANITZA: Comissió Unitària 28 de Juny de Girona (GLG, FAGC i JAG).

COL.LABORA: MAULETS, CUP Girona, Casal Independentista El Forn, SEPC, Centre Social La Màquia, EUiA, La Llibreria i Tatoo Moon.