Assemblea oberta de la CUP a Girona per planificar el curs 2014-2015

La formació donarà compte de l'activitat duta a terme durant els darrers 12 mesos i debatrà les línies d'acció per al proper curs, que se centrarà especialment en el referèndum del 9-N i les eleccions municipals del 2015

La CUP de Girona celebrarà el proper dimecres 11 de juny la seva 4a Assemblea d'Unitat Popular, la reunió oberta a la ciutadania que celebra la formació anualment des del 2011. L'assemblea, que tindrà lloc a partir de les 19.30h al centre cultural La Mercè, servirà per donar compte de tota l'activitat duta a terme per la CUP a la ciutat durant els darrers 12 mesos, i per debatre el pla de treball de la formació de cares al curs 2014-2015. Entre les qüestions que es valoraran hi ha els quatre eixos de treball que el passat mes de gener la formació va iniciar per al primer semestre del 2914, així com l'activitat institucional feta pel grup municipal.

La CUP ha declarat que 'el curs vinent serà un període decisiu tant per la ciutat com per al país', en referència al referèndum del 9-N i l'evolució del procés independentista, així com també a les eleccions municipals previstes per al maig del 2015. En aquest sentit, la CUP ha fet una crida a la mobilització popular, i a 'sumar esforços amb totes aquelles persones i col·lectius que comparteixin la la voluntat de fer avançar la ciutat i el conjunt del país cap a nou escenari de democràcia plena en clau nacional, social i econòmica'. Per això la formació ha animat tothom que simpatitzi amb el projecte polític de la CUP a participar en l'assemblea del dia 11.