Bona diada de Sant Jordi

La CUP desitja una bona diada de Sant Jordi a la ciutadania gironina, i remarca el caràcter reivindicatiu de la diada. Durant tot el dia la formació tindrà una parada a la plaça Catalunya de Girona

La CUP de Girona s'ha volgut sumar, com cada any, a la celebració de la diada de Sant Jordi a la ciutat. Així, durant tot el dia la formació tindrà una parada a la plaça Catalunya, en què es podran adquirir roses, rosers, llibres i material divers de tipus independentista i reivindicatiu. La formació també aprofitarà per repartir el darrer número del butlletí Contracorrent (llegiu-lo).

Entre el material que vendrà la CUP destaca el llibre 'Cop de CUP', de l'escriptor Julià de Jòdar i el periodista i diputat David Fernàndez, 'Foc a la barraca', recull d'articles del mateix Fernàndez o 'Unitat Popular. La construcció de la CUP i l'independentisme d'esquerres', de l'historiador i regidor de la CUP a Molins de Rei Albert Botran, entre d'altres.

La CUP ha aprofitat per desitjar una bona diada de Sant Jordi a totes les gironines i gironins, i també per remarcar el caràcter reivindicatiu de la jornada d'avui, en defensa de la llengua i la cultura catalanes i la llibertat dels Països Catalans. La formació també ha animat la ciutadania gironina a penjar l'estelada als balcons.