Comença la campanya de la CUP - Alternativa d'Esquerres a Girona

L'enganxada del primer cartell es fa a l'oficina d'una entitat bancària per denunciar el rescat de la banca i la responsabilitat del sistema financer en la crisi econòmica

Ahir a la nit va celebrar-se l'acte d'inici de la campanya electoral de la CUP - Alternativa d'Esquerres a Girona. Al vespre va tenir lloc,al Casal Independentista El Forn, la presentació del llibre 'Unitat Popular. La construcció de la CUP i l'independentisme d'esquerres', a càrrec del seu autor, el regidor de Molins de Rei i membre del Secretariat Nacional de la CUP Albert Botran.

Després d'un sopar-tertúlia amb el mateix autor, ja prop de les 12 de la nit, va celebrar-se un ressopó popular a la plaça Ovidi Montllor, que va culminar amb l'enganxada del primer cartell de la campanya a l'oficina d'una entitat bancària, per denunciar el rescat de la banca, així com la responsabilitat del sistema financer en la crisi econòmica.

En l'acte el cap de llista de la CUP - Alternativa d'Esquerres per Girona, Lluc Salellas, va fer un breu parlament en què va animar la militància de la formació a treballar durant les dues setmanes que vénen per tal de fer possible l'entrada al Parlament. Salellas va mostar-se convençut que els resultats del 25 de novembre permetran a la CUP - Alternativa d'Esquerres assolir representació a la demarcació de Girona.