Concentració en suport a les persones imputades per la lluita contra la MAT

Dimecres la campanya 'Solidaritat amb la defensa del territori' ha convocat una mobilització a les 12h davant dels Jutjats de Girona

El dimecres 26 de març declararan als Jutjats de Girona algunes de les persones que recentment han estat imputades per la seva implicació en la lluita contra la MAT. Des de la campanya ‘Solidaritat amb la defensa del territori’, s’ha convocat una concentració de suport davant dels mateixos Jutjats a les 12h (cartell).

Coincidint amb la concentració, s’ha convocat una roda de premsa en què es reclamarà l’absolució de les persones imputades, i es denunciarà la persecució i repressió la qual s’està sotmetent els veïns de Fellines afectats per les expropiacions de la MAT, així com tots aquells moviments i col·lectius que lluiten en defensa del territori i per un canvi de model energètic.

La campanya ‘Solidaritat amb la defensa del territori’, impulsada per Alerta Solidària i el Grup Antirepressiu de Girona, es va presentar el passat 14 de març en un acte públic a Girona, i compta amb el suport del col·lectius Plataforma No a la MAT, l’Assemblea antiMAT Girona, ALARMAT, Arran, CGT, CUP, Els Verds-Alternativa Verda, IAEDEN, Procés Constituent, SI i Xarxa per la Sobirania Energètica.