Concentració pel català i contra la llei Wert a Girona

La CUP fa una crida a la mobilització ciutadana per plantar cara a l'ofensiva del PP contra l'educació pública i la immersió lingüística

La CUP ha organitzat per aquest dijous, 23 de maig, una concentració pel català i contra la LOMCE a Girona. L'acte, que s'ha convocat sota el títol 'No ens retallareu la llengua ni l'escola pública', tindrà lloc a les 19h a la subdelegació del govern espanyol a Girona. Es tracta d'una convocatòria l'àmbit nacional, per tal de mobilitzar la ciutadania arreu dels Països Catalans.

Així, la CUP ha cridat la ciutadania gironina a sortir altre cop al carrer per demostrar el rebuig a l'ofensiva espanyolista i recentralitzadora del govern del PP, i en defensa de l'educació pública catalana i del model d'immersió lingüística. A través d'aquest enllaç podreu llegir el comunicat nacional que la CUP va fer recentment en contra la LOMCE, la LEC i les retallades en l'ensenyament.