Conferència de Martxelo Otamendi a Girona

El periodista participarà en un acte al Casal Indepdenentista El Forn, en què farà una valoració de la situació política d’Euskal Herria després de les eleccions del passat 21 d’octubre

Avui, divendres 9 de novembre, se celebarà a Girona  una conferència a càrrec del periodista basc i director del diari Berria, Martxelo Otamendi. L’acte, que se celebrarà a 2/4 de 9 del vespre al Casal Independentista El Forn, té com a títol “La situació d’Euskal Herria després de les eleccions basques” i servirà perquè Otamendi faci una valoració de la conjuntura política actual al País Basc, així com els escenaris de futur que s’han obert després de les eleccions del passat 21 de novembre.

La conferència, que serà presentada pel número dos de la llista de la CUP – Alternativa d’Esquerres per Girona, Toni Rico, arriba tot just dos dies després que Txelui Moreno, portaveu de l’esquerra abertzale, i l’exmembre de la Mesa Nacional de Batasuna Pernando Barrena fessin públic el seu suport a la candidatura de la CUP – Alternativa d’Esquerres. Bildu ja ha anunciat que no donarà suport a cap candidatura a les eleccions al Parlament de Catalunya del 25 de novembre, però sí que ho faran, pel seu compte, les organitzacions i partits que conformen la coalició.