Fem pinya per l' autodeterminació!!

L’ Onze de Setembre a Girona

Actes de la jornada:

* Plaça del Vi

* 11:45h lectura del Manifest

* 12h Cantada dels Segadors

* 12:15h Concert de música tradicional a càrrec d’ Escampillem.

* Plaça Catalunya

* 14h Dinar popular a càrrec d’ Alerta Solidària

* A partir de les 17h Mostra de cultura popular i parades d’ateneus casals i col·lectius dels Països Catalans

* 19h acte polític, amb parlaments de CUP i Maulets i convidats de la plataforma Aturem la Guerra i l’esquerra abertzale.

* 19:30h Manifestació pels carrers de Girona.

* 21h Concert a càrrec de Pirat’s Sound Sistema

Organitza: CUP, Maulets i Casal independentista El Forn

I ARA QUÈ?

Aquests darrers onzes de setembre, l 'independentisme gironí d' esquerres ens hem fet fins i tot massa pesats i pesades o reiteratives i reiteratius pel que fa a les denúncies contra qualsevol mena de promesa reformista per part de l' estat espanyol (a l' estat francès no li cal ni fer promeses) i dels partits polítics que d' una manera o altra n’han participat : col·laborant o si més no, fent-ne ressò …Fins i tot, per allò de que encara que fos poca cosa, alguna cosa podria haver millorat, a vegades fins ens ha sabut greu aparèixer amb una imatge … tan "descreguda" o "negativa" (com alguna gent ens ha acusat sovint) …A la Generalitat de les quatre províncies, ens han muntat tot un espectacle… mentre els poders fàctics i la majoria política del règim (PSOE i CiU) --amb la "rabieta" inclosa del PP-- optaven per la via populista de les falses promeses i expectatives, sectors polítics d' arrel popular (que diuen que tenen les mans netes, que són de debò, o vés a saber el què) han fet el trist paper d' aprenents de bruixot reformista … Un cop més s' ha ensopegat en la mateixa pedra … amb el mateix resultat de sempre ... el d' una realitat que està superant les pitjors expectatives …A la Generalitat del Sud i a les Illes, no els hi ha calgut fer tanta comèdia, curt i ras … el PP i el PSOE han acordat de bon principi el que ens tocava … i prou.I amb tot plegat, nosaltres la gent de l' esquerra independentista els preguntem i ens preguntem … i ara què ? … Al Principat, hem d' escollir entre el Mas i el Montilla ? … al País Valencia i a les Illes hem d' esperar a les properes eleccions per mirar que el PP no tingui majoria ? … (per a que la tingui un PSOE lligat de peus i mans amb els seus compromisos autonòmics amb el PP) … o potser hem d' esperar a veure que passa a Euskal Herria ? … i a la Catalunya-Nord .. a què hem d' esperar ?A nosaltres, … sempre tan pesadets i pesadetes … ens ha semblat que la història (amb majúscula o sense) ens ha donat, com a poble, una bona lliçó… un cop més … i ben bé al mig dels morros … (la sabrem aprofitar, aquesta lliçó ?)Què hem d' esperar ? Tornem a dir-ho ben fort !! RES !!Res que no sigui la nostra pròpia voluntat de lluita … res que no sigui construir des de la nostra pròpia força, des de la nostra pròpia unitat, els Països Catalans que vulguem que siguin … i volem que siguin … plenament lliures i solidaris !!Aquesta construcció passa inevitablement per assolir com a poble, el reconeixement i l' exercici del nostre inalienable DRET D' AUTODETERMINACIÓ …SOM UNA NACIÓ, AUTODETERMINACIÓ!!Fem en aquest sentit, una renovada crida a entitats, organitzacions i persones per a bastir una acció, un moviment imparable per l' autodeterminació… ara més que mai cal que deixem ja les velles i falses promeses, res en serà donat que no guanyem per nosaltres mateixos i mateixes..FEM PINYA PER L 'AUTODETERMINACIÓ!!FEM PINYA per la nostra llibertat …FEM PINYA per a que finalment assolim uns Països Catalans republicans, solidaris, unificats i independents.VISCA LA TERRA !!