Jornades en defensa del territori i d'una nova cultura de l'energia

Darrerament el govern de la Generalitat pel Bipartit PSC-IC-V està pressionant l'opinió pública amb declaracions que alerten de la necessitat de construcció de la línia de 400 kV. De la mateixa manera, els directius de l'empresa REE pressionen en el mateix sentit per tal d'atemorir la població i crear una necessitat al nostre entendre totalment artificial i prescindible. El debat sobre la línia s'ha reobert i tant govern estatal, com autonòmic com l'empresa promotora i interessada menyspreen l'ampli moviment popular de rebuig que hi ha a les comarques gironines envers aquesta infraestructura.

La CUP de Girona vol contribuir al debat i per això organitza les següents jornades en defensa del territori i d'una nova cultura de l'energia.

Exposició de fotografies de la Plataforma No a la Mat del 12 de juny a l'1 de juliol al Casal Independentista El Forn. C/ del Carme 207 de Girona.

En el marc de l'exposició:

17 de Juny a les 11 del matí, assemblea pública de la Plataforma No a la MAT, oberta a tothom. Es convida a participar-hi a tothom.

Divendres 30 de juny a les 20h, xerrada-debat sobre la MAT. Imposició o necessitat? a càrrec de Xavier Llorente (portaveu de la plataforma No a la MAT i de Ricard Mademont (membre de la Comissió tècnica de la Plataforma No a la MAT.

Organitza: CUP

Col·labora: Casal El Forn