La CUP, amb les mobilitzacions del 23F a Girona

Convocatòries arreu dels Països Catalans per escenificar el descontentament generalitzat envers el sistema polític i econòmic

Després de l'èxit de la Marxa per la Dignitat i contra la Dictadura els Mercats, que el passat 18 de gener va recórrer les principals vies de Salt i Girona i en què van participar cententars de persones, la Xarxa Pels Drets Socials (XDS) torna al carrer aquest dissabte amb noves mobilitzacions a Girona. Coincidint amb el 23F, la XDS ha organitzat una manifestació sota el títol '#23F; ni cop d'estat, ni cop de mercat', que sortirà a les 12h des de la caserna de la Guàrdia Civil (pl. Països Catalans) i s'acabarà a la subdelegació del govern espanyol. Un cop allà se celebrarà una botifarrada simbòlica 'contra els xoriços i corruptes'.

Aquest acte, que té la voluntat de manifestar el descontentament generalitzat envers el sistema polític i econòmic, coincideix amb múltiples les mobilitzacions convocades per aquest dissabte 23 de febrer a diferents ciutats dels Països Catalans, a les quals la CUP ha donat suport públic. Les convocatòries són les següents: Barcelona: 18:30 a Plaça Catalunya | Reus: 18h plaça Catalunya | Tarragona: 18h Rambla Vella | Palma: 17h Plaça Espanya | València: 19h Estació del Nord | Lleida: 18h Ricard Viñes | Castelló de la Plana: 18h plaça Maria Agustina | Alacant: 18h plaça de la Muntanyeta | Eivissa: 18h Vara de Rey | Girona: 12h plaça Països Catalans.