La CUP de Girona debatrà el procés de constitució del nou Estat català

Una xerrada que tindrà lloc al Casal Independentista El Forn analitzarà l'impuls del procés des de l'esquerra amb el doctor en ciències polítiques Albert Noguera

Aquest dijous a les 19.30, al Casal Independentista el Forn, la CUP parlarà del procés de constitució de l'Estat català. Sota el títol 'Un procés constituent pels Països Catalans', el doctor en Ciències Polítiques i assessor de diferents governs llatinoamericans Albert Noguera, desgranarà les formes legals i constitucionals que podria prendre el nou Estat amb l'objectiu de fomentar una societat més crítica, conscient de les seves potencialitats i que resolgui les desigualtats.

L'objectiu de la conferència és determinar quines opcions hi ha a l'hora de redactar una Constitució avançada i quina és la mobilització popular necessària per fer-ho possible. 'No podem deixar aquest procés cap a la independència que ja és en marxa en mans de la dreta; d'aquells que ens retallen el sector públic i ens treuen els drets ciutadans'. adverteix Anna Pujolàs, regidora de la CUP a la ciutat. 'L'esquerra ha de tenir un full de ruta propi per fer de la independència una oportunitat de canvi real'.