La CUP denuncia la manca d'informació gràfica a les noves parades de l'autobús

La formació independentista critica la deixadesa en que es troben les noves parades de Bus, especialment als barris perifèrics. Fa una crida al nou Govern Municipal a posar-hi remei.

La CUP vol denunciar l'estat de provisionalitat i deixadesa en què es troben les marquesines d'autobús que es van instal·lar ara fa aproximadament un mes en subsitució de les anteriors. Ja d'entrada, la CUP creia que aquesta no era la millor manera d'augmentar la qualitat del transport públic de Girona,  que destaca per oferir un servei deficient. La situació, ara, és especialment greu si es té en compte que algunes parades cèntriques de la ciutat ja han incorporat la informació gràfica mentre que les parades situades als barris perifèrics continuen abandonades. Una vegada més, es confirma que l'Ajuntament de Girona discrimina els ciutadans i ciutadanes en funció del barri on viuen.

D'altra banda, la CUP considera poc ètic que el partit de l'alcaldessa Anna Pagans s'afanyés a col·locar propaganda durant el període electoral, fent un ús improcedent dels espais  publicitaris situats a les parades. En canvi, en paraules de Jordi Navarro, portaveu de la CUP: "Al nostre entendre no s'ha actuat amb la mateixa eficàcia a l'hora d'instal·lar la informació referent a rutes, horaris i enllaços".

La CUP insta al nou Govern Municipal a posar remei a la situació de forma immediata i demana una disculpa pública davant dels i les usuàries habituals del transport públic.