La CUP fa una crida a participar a la 2a Trobada per la Unitat Popular de Girona

La jornada és una iniciativa de Capgirem Girona, l’espai de debat promogut per la mateixa CUP i d’altres sectors per tal d’avançar cap a un model de ciutat alternatiu

La CUP de Girona ha fet una crida a participar a la 2a Trobada per la Unitat Popular (TUP) que se celebrarà aquest dissabte al matí al centre cívic Ter. Es tracta d’una jornada de debat té per objectiu començar a definir les bases d’un nou model de ciutat per Girona “realment democràtic, que estigui al servei de la majoria de gironines i gironins i que permeti un trencament amb l’statu quo”. Podeu consultar-ne la programació sencera a capgiremgirona.cat

La TUP durarà des de les 9.30h fins a les 14.30h, i constarà de diferents debats temàtics simultanis. A la primera part els debats seran sobre Model ambiental i sostenibilitat de ciutat; Dret a decidir i participació ciutadana; i Igualtat. A la segona, les temàtiques seran Model cultural; Model econòmic i serveis públics; i Espai públic, urbanisme i habitatge. La cloenda serà una sessió conjunta per posar en comú la feina feta i planificar els propers passos.

La trobada ha estat organitzada per Capgirem Girona, l’espai de treball obert promogut per la mateixa CUP i d’altres sectors gironins per tal d’avançar cap a aquest projecte alternatiu que, segons els seus impulsors, necessita la ciutat. Així, Capgirem Girona té la vocació d’aglutinar totes aquelles persones i col·lectius de la ciutat que comparteixin la necessitat de superar el model de ciutat promogut pels governs municipals de les darreres dècades.