La CUP participa en els actes del 8 de març a Girona

La formació programa diverses activitats a la ciutat en motiu del Dia Internacional de la Dona Treballadora i fa una crida a la població gironina a la mobilització

Com cada any, la CUP participa en els actes organitzats a Girona en motiu del 8 de març, Dia Internacional de la Dona Treballadora. El mateix divendres 8 de març la formació realitzarà accions informatives al mercat del Lleó, al matí, i a la Rambla amb Pont de Pedra, a la tarda. A les 18h la CUP participarà en la concentració unitària que se celebra al Pont de Pedra, i a les 21h la formació ha organitzat un espectacle de música i poesia al Casal Independentista El Forn a càrrec de Núria Agulló i Guida Sellarès, que té per títol 'i: Amarg. Una revolta d'Amargi'.

La CUP també ha organitzat una xerrada de cares al dimarts 12 de març a les 19h de la tarda a la Casa de Cultura. L'acte té per títol 'La invisibilitat del treball domèstic', i tindrà com a ponent la sociòloga i professora de la UdG Cristina Sànchez Miret. La darrera activitat programada per la CUP és la presentació de la revista 'Dones', que tindrà lloc el dijous 21 de març a les 19:30h al Casal Independentista El Forn. La CUP ha reivindicat la necesitat de treballar de forma constant per l'eradicació de les discriminacions i desigualtats que pateixen les dones, tant al carrer com a les institucions.