La CUP presenta la llista per a les Municipals a Girona

DATA: dimarts 27/03/2007

HORA: 19'00 de la tarda

LLOC: Col•legi de Periodistes de la Demarcació de Girona.

La CUP farà públic el proper dimarts 27 de març les persones que acompanyaran el seu cap de llista a Girona, Jordi Navarro, en els 10 primers llocs de la llista. La seva composició destaca per la diversitat de caràcters i procedències. Dones i homes de forma paritària, persones de totes les edats –d'entre 20 i 70 anys –, nascuts al país o vinguts de fora; treballadors autònoms, funcionaris, docents, estudiants o assalariats.

Persones amb inquietuds culturals, ambientals o socioloaborals, que els han dut a la militància política o l'associacionisme. Tots ells destaquen, en definitiva, per tenir un alt nivell de compromís amb la nostra ciutat.

A la presentació hi intervidrà en Jordi Navarro i l'Anna Pujolàs, primer i segona de la llista de la CUP respectivament. A més, en aquest acte l'activista mediambiental Santi Vilanova farà públic el suport d'Alternativa Verda a la CUP de Girona. A banda d'incorporar militants de la formació ecologista a la llista de la CUP, aquest acord electoral vol anar molt més enllà. Concretada en les darreres setmanes, l'entesa és un estímul i una suma d'esforços entre les trajectòries de l'ecologisme combatiu i l'independentisme municipalista.