La CUP presenta una bateria de preguntes a l’equip de govern, i demana que es faci públic el Pla de Mandat

La formació demana informació de temes com les obres del carrer Migdia o el futur pàrquing de Fontajau, i demana que no es demori més la publicació d’un pla de govern que concreti les polítiques i projectes que CiU preveu per al mandat

El grup municipal de la CUP va entrar a principis de setmana una bateria de preguntes sobre diverses temàtiques d’àmbit municipal, dirigides a l’equip de govern. El portaveu Jordi Navarro ha explicat la necessitat de seguir l’acció de l’equip de govern a través d’aquesta via, i ha tornat a reclamar a l’Alcalde que “no demori més la publicació d’un Pla de Mandat, que permeti als grups municipals i la ciutadania conèixer quines són les autèntiques prioritats i polítiques previstes pel nou govern”. “Actualment quasi tota la informació sobre les polítiques i projectes que vol impulsar l’equip de govern ens arriba de forma informal o a través dels mitjans de comunicació, i això genera una sensació d’improvisació i poca planificació que l’Ajuntament no pot transmetre”.

Sobre les preguntes registrades pel grup municipal de la CUP, les més destacades són qüestions d’urbanisme i mobilitat, com ara les que fan referència a les obres del carrer Migdia i el pàrquing que es pretén construir a Fontajau. En ambdós casos, la CUP ha reclamat més informació sobre el projecte, els terminis, i les mesures que hi ha previstes per tal de garantir la informació, la transparència i la comunicació amb els veïns d’aquests barris. El grup municipal també ha demanat explicacions pel mal estat i les deficiències d’algunes zones del barri de Mas Ramada, com ara la plaça Sebastià Salellas, i també ha sol·licitat informació sobre el futur de zones com el Pla de baix de Domeny o el Pla del Güell. Altrament, la CUP ha sol·licitat informació sobre l’estat de la modificació del ROM, que ha de permetre a entitats i ciutadania intervenir als Plens o la proposta de dedicar un carrer a Damià Escuder, entre d’altres qüestions.