La CUP proposa més participació i descentralització per les Fires de Sant Narcís

Convida a la ciutadania a gaudir de la festa i enriquir-la, participar dels actes i proposar-ne de nous arreu de la ciutat, amb la finalitat que Girona es converteixi en un referent de la cultura popular.

Estan a punt d'iniciar-se les Fires de Sant Narcís; i la CUP proposa als gironins i gironines que la creativitat, la festa, la música, la disbauxa, la cultura i l'hospitalitat envaeixin les places i carrers de la ciutat. Fem una crida a la ciutadania a participar  de les Fires, a enriquir-les, descentralitzar-les i potenciar-les. Fem una aposta clara per un model de festa popular i creatiu, no alienador i no necessariament consumista.

Un any més la CUP i el conjunt de l'Esquerra Independentista de la ciutat dóna ple suport a la comissió organitzadora de les Fires Populars, promogudes per l'Ateneu 24 de Juny i d'altres col·lectius de la ciutat; unes Fires Populars que pretenen ser un espai de festa i participació.

Finalment, fem un emplaçament a les autoritats municipals i autonòmiques - responsables dels dispositius policials especials desplegats a Girona mentre durin les Fires -.  Els darrers esdeveniments repressius a les nostres comarques han causat malestar. Ara  demanem contenció a la regidoria de Seguretat Ciutadana i a la Junta de Seguretat Local perquè sàpiguen respectar la llibertat de les persones i la festa popular.