Llibertat Núria Pòrtulas! Avui és un dia d'alegria!

Ens ha arribat aquesta notícia des de l'assemblea de Suport a Núria Pòrtulas i que reproduïm a continuació. Des de la CUP volem mostrar la nostra satisfacció per aquesta notícia però alhora manifestem la ràbia i indignació que ha provocat el cas Pòrtulas.

Després de la segona declaració de la Nuri davant del jutge(4/06/07),la primera declaració va durar 5 minuts, aquest ha decidit deixar-la en LLIBERTAT, sota fiança de 15.000 €.

Finalment deixen tornar la Núria a casa. Han estat 4 mesos molt durs: d'indignació, d'impotència, de reflexió, de queixes, de reivindicació, de solidaritat, d'explicacions, de suport incondicional, d'assemblees, concentracions, manifestacions... i ara, que ha arribat el moment en que s'ha fet justícia, l'alegria és immesurable.

S'ha convocat una roda de premsa aquest migdia a 2/4 d'1 a l'Estació d'Olot a Girona.

Us informem també del concert que es farà aquest divendres a la Mirona de Salt a partir de les 10h i amb l'actuació de:

La Carrau

Net Flanders

Burman Flash

Bloc Quilombo

Bo d'ajut 5€.

També recordar-vos que es manté la manifestació del dissabte 9 de juny a les 19h a la Subdelegació del govern de Girona.

Llibertat Núria, llibertat totes!