Manifestació a Barcelona pel dret a l’autodeterminació

En els darrers temps s’ha reobert el debat sobre els estatuts d’autonomia d’algunes comunitats autònomes de l’estat espanyol. Diferents territoris dels Països Catalans es troben immersos en processos de reforma estatutària: primer va ser el País Valencià i posteriorment el principat,on el debat ha estat molt crispat a causa de les dures reaccions de diferents sectors de l’estat espanyol que han criminalitzat el procés de reforma estatutària i les aspiracions de sobirania del poble català.

El conjunt de l'Esquerra Independentista s’ha manifestat clarament en contra del procés de reforma i del propi estatut,entenent que els estatuts són instruments de subordinació a l’estat espanyol i  apostant sempre per la via del reconeixement del dret a l’autodeterminació del poble català, fragmentat en diferents territoris sota administració espanyola i francesa.

Recentment l' Esquerra Independentista ha engegat la campanya: "Som una  nació, autodeterminació", que pretén mobilitzar la ciutadania dels Països Catalans en defensa de l’autodeterminació i el reconeixement del poble català i que culminarà amb una manifestació el dia 11 de febrer a Barcelona. Amb aquesta voluntat l'EI de Girona ha organitzat un autobús per anar la manifestació del dia 11 de febrer.

Les inscripcions es poden fer al Casal o bé als telèfons  660990587 i 661659945 i el preu és de 3€.