Moció al ple gironí per garantir que el Güell no es cobreixi

Demà divendres la CUP celebra una passejada reivindicativa pel Güell, comentada pel biòleg Josep Rost i eldimoni.com

Els grups municipals de la CUP i ICV-EUiA han registrat una moció per impedir qualsevol intent de cobrir el Güell. Malgrat que el govern de CiU ja ha anunciat que no té intenció de tirar endavant la proposta, ambdós grups consideren convenient que el ple acordi formalment que desestima aquesta opció. La polèmica respecte a aquest assumpte va sorgir arran de la publicació de l'estudi 'Girona, quatre rius i una sèquia', encarregat per l'equip de govern, que planteja com a possibilitat cobrir el tram del Güell que va des dels Maristes fins al Palau Firal.

Complementàriament, la CUP ha organitzat per demà divendres 7 de març una passejada a l’entorn del Güell, amb l’objectiu de defensar l’espai i reivindicar-ne el valor ambiental i històric. L’acte començarà a les 18h des de l’estació de Girocleta del Pont del Dimoni i resseguirà el riu fins a la seva desembocadura. Els encarregats de guiar la visita seran el biòleg Josep Rost i el periòdic digital eldimoni.com.