Moció contra els atacs al català a Girona

La CUP promou un text perquè el ple municipal del dilluns que ve es posicioni contra els darrers atacs a la llengua, i fa una crida a la desobediència en cas que s'intentin aplicar les mesures anunciades

El grup municipal de la CUP a l’Ajuntament de Girona ha proposat a la resta de grups l’elaboració d’una moció en defensa de la llengua per tal que s’aprovi en el ple municipal que se celebrarà dilluns que ve. La CUP considera imprescindible que des de l’àmbit institucional es mostri el rebuig envers els darrers atacs al català anunciats pel ministre espanyol Wert.

La CUP també ha reafirmat el suport a Som Escola i ha anunciat que se sumarà a les convocatòries i accions que s’impulsin en les pròximes hores per part d’aquesta plataforma. La formació, finalment, ha fet una crida a defensar el català “a les aules i al carrer” i ha fet una crida a la desobediència, si finalment s’intenten aplicar les mesures anunciades pel govern espanyol.