Presentació de 'Capgirem Girona' a la Marfà i assemblea oberta

Aquest dijous 4 de setembre se celebrarà l'acte de presentació del nou espai de treball, promogut per la CUP per avançar cap a un model de ciutat alternatiu al servei de la majoria de gironines i gironins

Aquest dijous 4 de setembre, a les 19.30h a la Marfà (Santa Eugènia), tindrà lloc l'acte de presentació de 'Capgirem Girona' (web), l'espai de treball obert a la participació de persones i col·lectius gironins que la CUP està promovent per tal d'avançar cap a un nou model de ciutat. Així, la iniciativa neix amb la voluntat de definir un projecte alternatiu per Girona que sigui capaç de plantejar un trencament amb l’statu quo i construir un model de ciutat i de govern realment democràtic, al servei de la majoria de les gironines i els gironins.

A més de la presentació pública de la proposta de 'Capgirem Girona', en l'acte del dijous també se celebrarà una assemblea oberta, per tal que totes aquelles persones o col·lectius interessats a implicar-se en la proposta puguin començar a debatre com s'ha de concretar aquesta iniciativa de cares als propers mesos. L'assemblea oberta també servirà per definir els continguts de la Trobada per la Unitat Popular prevista per al dissabte 11 d'octubre, que girarà al voltant de quin model de ciutat necessita Girona.

La iniciativa de crear ‘Capgirem Girona’, que va fer-se pública el passat 24 de juliol (+ info) sorgeix arran de l’assemblea oberta que la formació va convocar el passat 11 de juny, en què es va constatar la necessitat que la CUP iniciés un procés d'obertura per tal d'incorporar nous sectors de la ciutat al projecte, amb l'objectiu d'encarar de forma el màxim d'inclusiva i participativa possible alguns reptes de futur com ara les eleccions municipals del 2015 (+ info). La proposta també beu d’experiències recents com la Trobada per la Unitat Popular que va celebrar-se el passat 31 de maig a Santa Eugènia.