'Sabatada' contra les elits econòmiques a S'Agaró

La CUP convoca una acció de rebuig davant l'hotel on se celebra una nova edició de la Tobada Econòmica de S'Agaró, que reunirà personatges com Gay de Montellà o Luís de Guindos

La CUP ha organitzat per aquest divendres, 29 de novembre, una acció de rebuig a la XVIII Trobada d'Economia de S'Agaró, que reunirà algunes de les veus més representatives de l'oligarquia catalana i espanyola. Aquest esdeveniment, organitzat per la Fundació Olaf Palme, la Cambra de Comerç, La Vanguardia amb el patrocini de La Caixa i Deloitte, és un punt de trobada habitual de l'alt empresariat català i espanyol, que en aquest cas comptarà amb la presència de personatges com el ministre espanyol Luís de Guindos o l'espanyolista Joaquim Gay de Montellà, president de Foment del Treball Nacional. També hi intervindrà el conseller Andreu Mas-Colell.

La CUP considera que aquesta trobada és 'un fòrum de les elits econòmiques, que des de la defensa dels seus interessos pretenen lligar el poble català a Espanya i a la crisi del capitalisme'. Per això la formació ha decidit convocar una 'sabatada' a les 17h davant de l'hotel S'Agaró, on és previst que se celebri la trobada. Per la CUP 'aquest tipus d'espais esdevenen tribunes d'opinió i pensament des del qual es justifiquen les polítiques econòmiques que estan enfonsant les classes populars catalanes en la misèria, basades en la regressió en matèria de drets socials i laborals, i en l'austeritat, retallades i privatitzacions'.