Manifestació 1r de Maig

Convocatòria: a les 12:00 del Migdia a la Plaça Sant Agustí de Girona

La CUP de Girona ha decidit emplaçar les seves bases - l' esquerra independentista - i el conjunt de la ciutadania a participar en la manifestació del dia dels treballadors/es. En un moment especialment agre pel que fa a la lluita laboral, és convenient que les forces rupturistes sortim al carrer per fer sentir la nostra veu en matèries tan importants com la Reforma Laboral o l' increment del cost de la vida. A Girona, on les darreres setmanes Musersa ha tornat a protagonitzar mobilitzacions en defensa de les condicions laborals, pensem que enguany la participació de l'1 de maig serà notable.

La CUP sortirà al carrer fent seves les reivindicacions de la Coordinadora Obrera Sindical entorn de la propera Reforma Laboral espanyola (que abaratirà i facilitarà l' acomiadament i potenciarà els contractes a temps parcial).A la Reforma Laboral cal sumar-li la Reforma de les Pensions (què pretén suprimir l'actual dret a la jubilació anticipada als 60 anys, augmentar els requisits per a les jubilacions parcials, qüestionar les pensions de viduïtat i incentivar l' edat de jubilació més enllà dels 65 anys). Davant d' aquest panorama tan poc esperançador la CUP de Girona considera que la mobilització esdevé una eina indispensable.