Avui, assemblea oberta de la CUP a Girona

En la trobada es farà valoració dels resultats de les eleccions al Parlament i es temes d'àmbit municipal

Un cop passades les eleccions al Parlament, la CUP manté el seu compromís de dur a terme una acció política oberta i participativa. És per això que avui, dimarts 11 de desembre, s'ha convocat una assemblea de la formació oberta a la ciutadania, que se celebrarà a partir de les 8 del vespre a la Casa de Cultura de Girona. En la reunió es farà una valoració de la campanya i els resultats de les eleccions al Parlament de Catalunya, i s'establiran les bases d'un pla de treball de cares als propers mesos.

La segona part de l'assemblea servirà per debatre de temes municipals. Concretament, la CUP vol explicar el procés de negociació de les ordenances fiscals, i demanar l'opinió sobre la posició que ha de prendre el grup municipal en el ple que s'ha convocat el pròxim divendres 21 per ratificar definitivament les taxes i els impostos municipals de cares al 2013. La posició i plantejament respecte al pressupost municipal, que es començarà negociar pròximament també és un dels temes que es debatran. L'assemblea culminarà amb un torn obert de paraules.