Aïllem l'Estat d'Israel. Trenquem el bloqueig a Gaza

El dimecres 6 de febrer a les 8 del vespre a la Subdelegació del Govern de l'Estat espanyol a Girona concentracio de solidaritat amb la població de Gaza.

Davant d'aquesta terrible situació, convoquem una concentració, aquest dimecres 6 de febrer, a les 20 h, davant de la Subdelegació del govern de l'Estat Espanyol a Girona, amb el lema "Aïllem l'Estat d'Israel. Trenquem el bloqueig a Gaza".

El bloqueig que imposa l'Estat d'Israel és un càstig col·lectiu, imposat de forma indiscriminada a una població civil. És, per tant, il·legal, i es mereix una sanció internacional . Veiem, però, que els governs europeus, en lloc d'exigir responsabilitats a Israel, es fan còmplices de les seves accions, al col·laborar amb el bloqueig de Gaza, continuant donant suport econòmic i venent armes a l'agressor israelià.

Exigim que s'aixequi de forma immediata el bloqueig criminal a Gaza, i que s'aïlli l'Estat d'Israel mentre aquest continuï trepitjant els drets humans del poble palestí.

Es demana que tothom porti espelmes

CONVOCA : Plataforma Aturem la Guerra de les Comarques Gironines