Assemblea Oberta de la CUP sobre els comptes municipals de Girona

La formació informarà del contingut de les ordenances fiscals i el pressupost previst per al 2014, i sotmetrà a debat la proposta d'al·legacions elaborada pel grup municipal

Com cada any, la CUP ha organitzat una sessió participativa per tal d’informar la ciutadania de les ordenances fiscals i el pressupost municipal previst per al 2014 a l’Ajuntament de Girona. A l'assemblea també es presentarà la proposta d’al·legacions del grup municipal de la CUP tant a les ordenances com al pressupost, que es debatrà amb les persones assistents per tal d’incorporar-hi millores i aportacions. L'acte se celebrarà demà dimarts, 3 de desembre, a les 19.30h al nou centre cívic del Barri Vell.

La CUP ha insistit en la necessitat de millorar els mecanismes i canals d’informació i participació en l’elaboració i el seguiment de l’execució dels comptes municipals, per tal de garantir-ne la transparència i socialitzar el procés entre la població gironina. Per això, els regidors de la formació ja van insistir en el darrer ple municipal en la necessitat de replantejar el projecte de pressupost per barris i recuperar figures com ara les audiències públiques.