Cassolada contra la corrupció a Girona

La CUP promou una acció a les seus de diversos partits polítics per denunciar els darrers casos de corrupció

La CUP de Girona ha impulsat la convocatòria d'una mobilització de protesta contra la corrupció de cares a aquest dimecres, 6 de febrer, a les 20h. Sota el nom de 'Del PP a CiU... cassolada contra la corrupció!', l'acció començarà a la seu del PP a Girona (c. Migdia 13) i recorrerà els carrers de la ciutat passant per les seus de diversos partits polítics implicats en casos de corrupció, com ara CDC, PSC o UDC.

La formació ha recordat que es tracta d'una convocatòria oberta, i ha fet una crida col·lectius polítics i socials de la ciutat a sumar-se a la cassolada. Per la CUP, cal expressar de forma conjunta i inequívoca el rebuig de la ciutat envers la xacra de la corrupció, reclamar la dimissió, el processament i l'assumpció de responsabilitats als partits implicats en aquests casos, així com reclamar canvis estructurals en el sistema polític per tal de posar fi al marc d'impunitat que afavoreix aquest tipus de pràctiques.