Ja és el carrer el nou número del Contracorrent

Durant el dia de Sant Jordi, a la parada que la CUP organitzarà a la plaça Catalunya de Girona, es podrà passar a recollir el darrer número del Contracorrent, el butlletí que edita la CUP de Girona. Aquesta onzena edició, que coincideix amb la celebració dels cinquè aniversari de la CUP de Girona, conté articles sobre temes d'actualitat, tant a nivell local com nacional, com el pavelló de la Devesa, els transvassaments o els trangènics. També compta amb una entrevista amb el membre del sindicat USTEC-STEs Xavier Díez, així com d'un article sobre republicanisme a càrrec de l'historiador Joan Rocamora, entre d'altres continguts. Properament podreu descarregar-vos el butlletí des d'aquest mateix web o passar-lo a recollir qualsevol tarda al Casal Independentista El Forn(c. Carme 207 bxs). Al mateix temps, us animem a enviar-nos la vostra opinió o qualsevol suggeriment referent a la revista a [email protected].