'La CUP al Parlament!', assemblea oberta a Girona

La formació convoca una trobada oberta a ciutadania i entitats, per tal de debatre aspectes de la campanya electoral i crear un grup gironí de suport a la candidatura de la CUP al Parlament de Catalunya

La CUP de Girona ha organitzat, avui, una nova assemblea oberta sobre les eleccions del 25 de novembre. La trobada se celebrarà a les 8 del vespre al centre cultural La Mercè, i servirà per explicar la decisió de la CUP de presentar-se a les eleccions del 25N, per exposar com s’està enfocant la campanya electoral i demanar la col·laboració i participació d’entitats i ciutadania. En aquest sentit, aquest mateix vespre es crearà un grup gironí de suport a la candidatura CUP - Alternativa d'Esquerres per tal d'encarar la campanya electoral.

La CUP vol plantejar un model de campanya electoral diferent dels altres partits, més obert i participatiu. La formació va decidir en assemblea nacional no demanar cap credit bancari per finançar la campanya, la qual cosa encara reforça més importància de la participació i la implicació de tota la militància, com també col·lectius polítics, socials i ciutadans a títol individual. Així doncs, durant aquesta setmana s'estan convocant assemblees obertes a tot el territori, amb l'objectiu de crear una xarxa de suport a la candidatura al Parlament de Catalunya.