La CUP de Girona crida a la mobilització contra les polítiques antisocials

La formació anima la ciutadania gironina a respondre de forma massiva i contundent a la 'involució social, nacional i democràtica' que està patint el poble català

La CUP de Girona ha anunciat el suport inequívoc a la mobilització convocada aquest vespre per múltiples agents polítics, socials i sindicals gironins, que sortirà a 2/4 de 8 des de la plaça Sant Agustí (Independència). La marxa, convocada en motiu de les darreres mesures anunciades pel govern espanyol del PP, té per objectiu denunciar el que la CUP considera una autèntica 'involució social, nacional i democràtica' contra el poble català. La formació serà present a la manifestació dins del bloc de la Coordinadora Obrera Sindical.

La CUP ha recordat que les darreres mesures anunciades pel govern de Rajoy comportaran augments desproporcionats de l'IVA, la pèrdua de la deducció de les hipoteques per tots aquells habitatges adquirits abans de 2006, la pèrdua de paga extraordinària de Nadal per a treballadors públics o  retallades de prestacions i subsidis als aturats i aturades, entre d'altres. Tot plegat s'ha de sumar a les múltiples retallades de drets socials i laborals que en els darrers temps han aplicat els governs espanyol i català. Per això, la CUP s'ha mostrat molt crítica amb CiU i PP, i ha fet una crida a 'articular una resposta massiva, unitària i contundent contra tots aquests atacs'.

Suport als sindicalistes tancats a la subdelegació del govern espanyol a Girona

La CUP també ha aprofitat per mostrar el suport als sindicalistes que ahir van protagonitzar una tancada simbòlica a la seu de la subdelegació del govern espanyol a Girona, i que finalment van ser desallotjats per la guàrdia civil. Per la formació, és necessari ser constant i dur a terme accions per conscienciar la població i denunciar els constants atacs contra el poble treballador català.