La CUP engega un procés de diàleg amb entitats i ciutadania per encarar el debat d’investidura i l’inici del mandat

Durant la setmana que ve realitzarà una ronda de reunions, amb entitats de diferents àmbits, i el dimarts 7 de juny es realitzarà una assemblea oberta a la ciutadania  al Teatre de Sant Narcís

La CUP de Girona ha programat, de cara a les pròximes dues setmanes diversos actes i reunions, en què preveu encetar un procés de participació i diàleg amb les entitats cíviques i la ciutadania gironina. L’objectiu de les trobades és intercanviar opinions sobre el paper que haurà de jugar a partir d’ara la CUP dins de l’Ajuntament, i també debatre sobre quina ha de ser la posició de la candidatura en el Ple d’investidura.

Així, la setmana que ve es realitzaran quatre reunions temàtiques, en què s’ha convidat les diferents entitats i col·lectius, totes a l’Estació Jove a les 8 del vespre. El dimarts 31 serà el torn dels moviments socials, sindicats i entitats ecologistes; el dimecres 1, de les entitats juvenils, esportives i de lleure; el dijous 2, de les associacions de veïns; i el divendres 3 de les entitats culturals.

Aquest cicle culminarà el dimarts 7 de juny a les 8 del vespre al teatre del centre cívic de Sant Narcís, amb el que s’ha anomenat I Assemblea d’Unitat Popular a Girona. Aquesta reunió, oberta a tota la ciutadania, servirà perquè la formació expliqui les línies bàsiques que guiaran l’acció de la CUP durant aquest mandat, i per intercanviar opinions amb les persones assistents i escoltar-ne les demandes. La formació fa una crida especial a les 2.981 persones que van votar la CUP el passat 22 de maig, i que van fer possible l’obtenció de 3 regidors per part de la candidatura. El portaveu de la CUP, Jordi Navarro, ha declarat que volen “conèixer-los a tots, saber qui són i quines necessitats tenen; i demanar-los que s’impliquin en el nostre projecte perquè necessitem moltes mans”.

Així, la CUP fa realitat el seu compromís de no tancar-se en un despatx a prendre decisions un cop tinguessin representació. Com ja havia explicat en múltiples ocasions Jordi Navarro, la CUP vol “dur la política al carrer, als centres cívics, als barris: demostrar que hi ha una altra manera més pròxima, popular i participativa de fer les coses a l’Ajuntament”.