La CUP presenta un paquet de mesures per a impulsar la cultura participativa a Girona

Retransmetre Plens Municipals per internet, fer-los  rotatius o donar el  torn de paraula  a la ciutadania, algunes de les propostes de la formació independentista per a descentralitzar la presa de decisions

La Candidatura d'Unitat Popular  (CUP) de Girona ha presentat una proposta de moció als diferents Grups Municipals on hi ha un recull de mesures per a dinamitzar i impulsar la cultura participativa a la ciutat de Girona.

Recupera així algunes de les propostes que ja va defensar en l'anterior legislatura, com ara la modificació del ROM per a facilitar que els ciutadans i col·lectius puguin expressar les seves inquietuds en els Plenaris Municipals.

Algunes de les propostes recollides en la moció de la CUP són retransmetre els plenaris per internet, impulsar un projecte de pressupostos participatius descentralitzats per barris, potenciar els Plenaris descentralitzats en barris amb un aforament per a unes 200 persones, o millorar la comunicació entre regidors/es i ciutadania a través de visites programades.

Descarregar-se moció:

Amb aquesta bateria de propostes la CUP fa la seva aportació per a millorar la qualitat democràtica dels ciutadans i ciutadanes de Girona i emplaça als sòcis del Govern Municipal a complir el Pla de Mandat d'enguany, que recordem-ho, recull propostes encaminades a potenciar la participació ciutadana. Finalment celebra que un grup d'associacions de veins reivindiqui mesures similars.