Onze de Setembre: sortim al carrer!

La CUP fa una darrera crida a la ciutadania gironina a participar en les mobilitzacions, i avança que la Diada d'avui pot esdevenir un punt d'inflexió

La CUP ha fet una darrera crida a la ciutadania gironina a participar en les mobilitzacions convocades arreu en motiu de la Diada de l'Onze de Setembre. A Girona, la jornada començarà amb la cantada d'Els Segadors a les 12 a la plaça del Vi, organitzada per l'ADAC i el Casal Independentista El Forn. Potseriorment, de forma excepcional, se celebrarà la manifestació, que sortirà a 2/4 d'1 de la mateixa plaça del Vi. La marxa recorrerà els carrers de la ciutat i tornarà fins al seu punt d'inici, on es farà l'acte polític i se celebrarà un piscolabis popular.

Enguany, l'esquerra independentista gironina ha alterat la programació habitual de la Diada a Girona per fer compatible l'assistència als actes de cada any amb les grans mobilitzacions independentistes convocades a Barcelona. Així, s'ha previst que el piscolabis acabi a les 2 del migdia, mitja hora abans de la sortida dels autobusos que van a Barcelona des de la Copa. Consulteu el dispositiu conjunt presentat la setmana passada per l'Ajuntament de Girona i Girona per la Independència (ANC) per coordinar la sortida dels més de 40 autobusos organitzats: enllaç

Navarro: 'Aquesta Diada pot esdevenir un punt d'inflexió'

Pel portaveu de la CUP a Girona, Jordi Navarro, aquest Onze de Setembre pot esdevenir 'un punt d'inflexió' pel que fa a la capacitat de mobilització del moviment independentista, i ha fet una crida als diferents agents i sectors socials a 'no rebaixar plantejaments ni deixar-se entabanar per la proposta de pacte fiscal de CiU'. Navarro també ha expressat la necessitat de defensar 'el marc nacional dels Països Catalans' en el procés independentista, i de relligar la lluita per l'alliberament nacional amb el compromís social.