TEMPS de RE-VOLTES, posem en Marxa el decreixement

cartell_decreixement_banyoles_petit

La Marxa en bicicleta per Catalunya arriba a Banyoles, perquè una altra manera de viure no tan sols és possible, sinó totalment imprescindibleEl proper 2 d’abril, Temps de re-voltes, arriba a Banyoles, on durant dos dies s’han organitzat xerrades i tallers per compartir i debatre propostes per a Posar en marxa el decreixement.El col·lectiu Temps de re-voltes va començar a pedalar pel decreixement el passat 10 de febrer, i fins el proper 26 d’abril recorrerà més d’una trentena de comarques catalanes en bicicleta i amb una furgoneta elèctrica que disposa de generació amb plaques solars.

Durant aquesta aturada a Banyoles Temps de re-voltes es reunirà amb col·lectius interessats en aquestes propostes: (Plataforma en Defensa dels Horts i els Recs de Banyoles, Col·lectiu la Falç, Limnos, ...). La intenció és per una banda, fer una crítica al model de desenvolupament (tal i com l’entenem avui dia) i a la societat de consum, i denunciar la incompatibilitat entre el creixement econòmic indefinit i els fonaments ecològics. Per l'altra banda també volem conèixer i debatre propostes per decrèixer i portar a terme una transició cap un altre model de vida que sigui compatible amb la natura.

Les activitats per a la Marxa al seu pas per Banyoles:

2 d’abril:

·     19 - 20:30h. Xerrada: la crisis energètica. ·     20:30– 22h. Video debat. El frau bancari de la creació dels diners.

3 d’abril:

·     11h. Matí.   Trobada amb entitats locals i passejada pels horts i recs de Banyoles.

·     19 h. Introducció al decreixement. Xerrada i taller de propostes sobre decreixement.

·     21 h. Sopar popular al local de La Falç. Bo d’ajut 5 euros. Cal portar plat i coberts.

Les activitats es realitzaran al Museu Darder-Espai d’Interpretació de l’Estany. (Plaça dels estudis 2, Banyoles)

Per més informaciówww.tempsdere-voltes.catre-voltes@tempsdere-voltescat Telèfon de contacte de la marxa a Banyoles:Moisès Jordi 630591605

(Una descripció de les activitats i el cartell definitiu es poden trobar al web de Limnos: www.limnos.org).