Xerrada: 'Qui pot aturar la crisi ecològia?'

Avui es presenta a Girona el llibre 'Trabajadores y Medio Ambiente', en un acte en què participarà al regidor de la CUP Jordi Navarro

Avui dilluns, 4 de març, tindrà lloc a Girona la presentació del llibre 'Trabajadores y Medio Ambiente', del professor d'Ecologia a la Universitat de Sevilla i membre del Sindicato Andaluz de Trabajadores (SAT) Jesús Castillo. L'acte, que té per títol 'Qui pot aturar la crisi ecològica? Sindicalisme, moviments socials i decreixement', se celebrarà a partir de les 19h a la Casa de Cultura de Girona.

A més del mateix autor del llibre, també intervindran a la xerrada en Jordi Navarro, regidor portaveu de la CUP a l'Ajuntament de Girona i afliat a la COS, i un membre de la comissió de consum sonscient de l'Ateneu Naturalista de Girona. L'acte ha estat organitzat per La Hiedra, en col·laboració amb l'Ateneu Naturalista de Girona, la CUP i el col·lectiu En Lluita.